امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2875
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, رضوانشهر, فرمانداری رضوانشهر, ویژه تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2024 - 22:37 | 21 بازدید
اخبار رضوانشهر

۱۱ هزار ۷۰۶ دانش آموز رضوانشهری در انتظار آغاز سال تحصیلی

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده انتظامی و جمعی از روًسای ادارت و مدیران و معلان این شهرستان و با دستور جلسه آغاز سال جدید تحصیلی برگزار شد.
۱۱ هزار ۷۰۶ دانش آموز رضوانشهری در انتظار آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبر تالشی؛ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر صبح امروز شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳  محوریت هماهنگی جهت بازگشایی باشکوه مدارس و استفاده از ظرفیت های ادارات، دستگاهها و مشارکت های مردمی برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳، با حضور امام جمعه شهرستان، جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان، پلیس راهور، بخشداران و جمعی از مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان رضوانشهر در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت و تبریک آغاز سال نو تحصیلی اظهار داشت: معلمان به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ فرهنگی و شناختی باید برای خنثی کردن نیرنگ‌های دشمن برنامه داشته باشید.

مشکلات مدارس رضوانشهر، پیش از آغاز سال جدید تحصیلی رفع شود

فرماندار شهرستان رضوانشهر در این جلسه محوریت اصلی برنامه های آموزش و پرورش را با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید پروژه مهر عنوان نمود و گفت: مشکلات موجود در مدارس شهرستان و حوزه آموزش و پرورش با جدیت بررسی و قبل از شروع سال تحصیلی جدید رفع گردد.

سید نادر صفوی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی، آمادگی مدارس و در نظر گرفتن تمهیدات لازم در جهت آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید را نوید بخش یک سال تحصیلی همراه با موفقیت در همه عرصه های علمی و فرهنگی عنوان کرد و گفت؛ تمام امور آموزش و پرورش اعم از نقل و انتقالات ،جابجایی ها و انتصابات و …. باید در راستای تعلیم و اموزش صحیح دانش آموزان و با هدف اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد.

فرماندار شهرستان رضوانشهر در این جلسه با تقدیر از فعالیت های انجام شده در مدیریت آموزش و پرورش بر همکاری همه جانبه ادارات و نهادها، شهرداری ها و دیگر ارگان ها با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در راستای بازگشایی باشکوه مدارس تاکید نمود.

سید نادر صفوی بر هماهنگی مدیران ادارات با مدیران مدارس تأکید کرد و افزود: همه ما موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستیم.

نظارت بر رعایت پوشش دانش آموزان از سوی معلمین

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خواستار برنامه ویژه و مدون در خصوص شرکت دادن دانش آموزان در برنامه های فرهنگی مانند اهمیت ویژه به زنگ نماز و خواندن نماز جماعت در سطح مدارس شهرستان شد.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اهمیت رعایت موازین شرعی بیان داشت: معلمین بر رعایت پوشش دانش‌آموزان نظارت داشته باشند.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد اظهار کرد: ما با یک جریان رسانه‌ای حرام لقمه طرف هستیم که تا امروز نتوانسته‌ایم با آن برخورد کنیم، این جریان فکری جای ظالم و مظلوم و مدیر کارآمد و ناکارآمد را عوض می‌کند.

سرهنگ شادبهر فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی بیان داشت: ما برنامه‌ریزی‌های لازم جهت مدیریت بحث ترافیک را انجام داده‌ایم.

فرمانده انتظامی رضوانشهر ضمن تأکید بر تأیید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس پیش از انتخاب از مدیران مدارس خواست بر پوشش دانش‌آموزان نظارت کافی داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه پس از ارائه گزارش اقدامات صورت پذیرفته در آموزش و پرورش توسط سرپرست اداره آموزش و پرورش رضوانشهر، اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن بررسی مشکلات و چالش های موجود حوزه آموزش و پرورش پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش رضوانشهر ارائه نمودند و در پایان مواردی جهت اجرا و تسهیل در امر تعلیم و تربیت شهرستان به تصویب رسید.

شایان ذکر است در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار ۷۰۶ دانش آموز در ۱۴۴ مدرسه دولتی و غیر دولتی شهرستان رضوانشهر به تحصیل خواهند پرداخت.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.