امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2903
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, رضوانشهر, فرمانداری رضوانشهر, ماسال, میر محله تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2024 - 21:27 | 64 بازدید
تخریب می‌کنم، چون هدف وسیله را توجیه می‌کند

صفر تا صد ماجرای تخریب کلبه فرماندار رضوانشهر در ییلاقات ماسال

برخی رسانه‌ها در اقدامی خارج از عرف و رسالت خبر خود، با انتشاری خبری بدون تحقیق و ارائه سند و مدراک معتبر، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار جهادی شهرستان رضوانشهر را هدف قرار داده‌اند. فرمانداری که به اعتراف دوست و دشمن، در مدت مسئولیت خود منشاْ خدمات فراوانی برای مردم شریف شهرستان رضوانشهر بوده است.
صفر تا صد ماجرای تخریب کلبه فرماندار رضوانشهر در ییلاقات ماسال

انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی‌ در ییلاقات ماسال توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی که به زعم آن رسانه‌ها از سوی سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر تصرف شده بود، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و حقیقی به همراه داشته است.

 

نگارنده خبر یک درخواست ساده که حق هر شهروندی است را مستمسک تخریب تلویحی صفوی قرار داده است، (درخواستی که این روزها و با توجه مشکلاتی که منابع طبیعی به واسطه قوانین موازی، متزاد و گاه متناقض خود برای بومیان ایجاد کرده، از سوی بسیاری از مردم شهرستان‌های حوزه جغرافیای تالش به اداره منابع طبیعی ارائه می‌شود) و در ادامه با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا فرماندار رضوانشهر در دوره فرمانداری به مرتع داری مشغول بوده یا پس از آن قصد مرتع داری دارد، اقدام به کاشتن بذر شک در ذهن مخاطب کرده است.

برای دستیابی به حقیقت ماجرا، نیاز به شق القمر نیست بلکه تنها با یک تحقیق کوتاه از مطلعان محلی ماسال می‌توان پی به اصل ماجرا برد، اگرچه سرنخ ماجرا به یک رسانه معلوم الحالِ معاند که دستش تا مفرق آغشته به خون جوانان ایران عزیز است می‌رسد. رسانه‌ای که برای اولین بار اقدام به انتشار مکاتبات رسمی اداره منابع طبیعی کرد!!

اما حقیقت ماجرا:

یکم: مرتع داری و کشاورزی شغل و پیشه هزاران ساله تالشان و مایه افتخار ساکنان کهن این مرز و بوم بوده است، همه ماسالی‌ها می‌دانند خانواده سید نادر صفوی به صورت آباء و اجدادی در ییلاق رشیا پشت و به صورت کاملاً قانونی پروانه مرتع داری و چرا داشته‌اند و خانه ییلاقی پدری فرماندار رضوانشهر نیز قدمتی بیش از ۱۰۰ ساله دارد.

دوم: ماجرای تخریب نه امسال بلکه به سال گذشته باز می‌گردد، آن هم نه کل بنا، بلکه سرویس بهداشتی و حمامی در ابعاد ۲ متر در ۲ متر که توسط برادر سید نادر صفوی احداث شده بود. ( علی القاعده هر بنایی نیاز به سرویس بهداشتی دارد)

سوم: نامه مورد بحث که سید نادر صفوی به مدیر کل محترم منابع طبیعی نوشته‌ است، نه برای سال گذشته بلکه مرقوم سال جاری است، نه به عنوان فرماندار و یک مقام سیاسی بلکه به عنوان یک شهروند که این حق قانونی هر شهروندی است.

چهارم: و مهمترین بحث در این میان، نشت اطلاعات شهروندان و مکتوبات و مراسلات رسمی آنان از یک اداره رسمی دولتی و ارسال به یک رسانه معاند است که مدتی پیش اقدام به انتشار آن کرد!!

چه کسانی به صورت جلسه رسمی اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال و نامه مدیرکل محترم منابع طبیعی استان به شعبه شهرستانی دسترسی داشته‌اند؟ و چه فرد یا افرادی مبادرت به ارسال آن مکتوبات به رسانه معاند کرده‌اند؟

با توجه به اشراف اطلاعاتی و توانمندی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، مردم انتظار دارند هر چه سریعتر فرد یا افرادی که اقدام به ارسال درخواست نه فرماندار بلکه یک شهروند (که مشمول اسناد اداری می‌شود) به یک رسانه معاند را شناسایی و تحویل دستگاه قضایی نمایند.

آنچه از این ماجرا هویدا است، برخی افراد برای تخریب فرمانداری که اقدامات جهادی و بی سابقه وی در آبادانی و پیشرفت شهرستان رضوانشهر بر کسی پوشیده نیست، دست به هر اقدامی زده و خواهند زد ولو به کذب، ولو به قیمت آبروی یک مدیر توانمند و یا حتی به قیمت زیر سوال بردن نظام اسلامی.


| اخبار بیشتر از رضوانشهر ↓

احیاء آیین های کهن رضوانشهر در قالب جشنواره‌های سالانه

افتتاح نمایشگاه مد و لباس  بومی محلی (عفاف و حجاب ) در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر

۱۱ هزار ۷۰۶ دانش آموز رضوانشهری در انتظار آغاز سال تحصیلی

تعطیلی نه، احیاء و تقویت دانشگاه پیام نور رضوانشهر

نویسنده : سجاد رستم زاده پیرسرایی | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.