امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2741
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلایدر بزرگ, پره سر, رضوانشهر, فرمانداری رضوانشهر, ویژه تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 2024 - 16:56 | 72 بازدید
اخبار رضوانشهر

برگزاری دومین دوره جشنواره بومی محلی شهدای عشایر در رضوانشهر

دومین دوره جشنواره بومی محلی شهدای عشایر دومین دوره جشنواره بومی محلی شهدای عشایر در روستای دشت دامن بخش پره سر شهرستان رضوانشهر برگزار شد.
برگزاری دومین دوره جشنواره بومی محلی شهدای عشایر در رضوانشهر

به گزارش خبر تالشی؛ روز جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ دومین دوره جشنواره بومی محلی شهدای عشایر با حضور سید نادر صفوی فرماندار، یاسر اسلامدوست نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، فرمانده سپاه، معاونین، بخشداران، روسای ادارات، مردم ، روستائیان و عشایر شهرستان رضوانشهر در روستای دشت دامن بخش پره سر برگزار شد.

آلبوم کامل تصاویر این جشنواره را در این لینک ببینید

فرماندار رضوانشهر هدف از برگزاری جشنواره های فرهنگی، بومی و محلی را فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حفظ و انتقال آداب و رسوم و معرفی این فرهنگ ها به نسل های آینده دانست.

صفوی بیان داشت:

باید برای احیا و ترویج این آئین ها که با مشارکت و حضور مردم همراه است تلاش شود تا نسل جوان و نوجوان متوجه این فرهنگ و سنت اصیل منطقه شوند.

این جشنواره شامل اجرای برنامه های متنوع از قبیل بازی های بومی و محلی و برنامه های فرهنگی و هنری بود که در آن ورزشکاران و گروه های مختلف با هم به رقابت پرداخته و در پایان به نفرات برتر با اهداء جوایزی تقدیر بعمل آمد.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.