امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2696
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اختصاصی, اسالم, اسلایدر بزرگ, انتخابات تالش, تالش, حسن محمدیاری, رضوانشهر, شاندرمن, شهرداری شاندرمن, شورای اسلامی شهر شاندرمن, ماسال, ویژه, یادداشت سردبیر, یاسر اسلامدوست تاریخ انتشار : 04 سپتامبر 2024 - 13:14 | 75 بازدید
یادداشت سردبیر

نقدی بر رویکرد یاسر اسلامدوست | از عدم تعامل با خبرنگاران تا بلا تکلیفی شهرستان ماسال

عدم حضور مستمر یاسر اسلامدوست به عنوان نماینده سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال در ماسال و شاندرمن و تعامل اندک و بعضاً عدم تعامل با رسانه‌ها و خبرنگاران این شهرستان و نداشتن دفتر نمایندگی و معرفی نکردن مسئول دفتر نماینده در ماسال و شاندرمن این روزها تبدیل به مطالبه جدی اهالی رسانه و مردم از نماینده خود شده است.
نقدی بر رویکرد یاسر اسلامدوست | از عدم تعامل با خبرنگاران تا بلا تکلیفی شهرستان ماسال

رئیس شورای اسلامی شهر شاندرمن: حضور دو فعال رسانه‌ای در نشست شهردار و شورای این شهر و اسلامدوست با هماهنگی نماینده صورت گرفته بود

به گزارش خبر تالشی؛ روز گذشته نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن با یاسر اسلامدوست نماینده تالش بزرگ در حالی برگزار شد که هیچکدام از خبرنگاران و رسانه‌های رسمی شهرستان در آن حضور نداشتند.

اقدام خارج از عرف و بدعت گونه صورت گرفته، در بازدید اسلامدوست از جاده قران به شیخ‌نشین نیز رخ داد و از هیچ یک از خبرنگاران رسمی شهرستان برای حضور دعوت به عمل نیامد.

این اتفاق نا‌میمون پس از تأیید اعتبارنامه اسلامدوست پسر در مجلس به صورت متواتر رخ داده است و نشان می‌دهد بنا بر دلایلی، اسلامدوست و حلقه اطرافیان وی در شهرستان ماسال اعتقادی به تعامل با رسانه‌های رسمی این شهرستان ندارند.

نماینده سه شهرستان بهتر است دلیل این اقدامات بدعت‌گونه را که از سوی ایشان و نزدیکان وی در شهرستان ماسال صورت می‌پذیرد به صورت شفاف بیان کنند.

سید باقر شفیعی رئیس شورای اسلامی شهر شاندرمن در گفتگو با خبر تالشی در مورد عدم حضور خبرنگاران در جلسه روز گذشته گفت:

این جلسه به درخواست ما برای بررسی مشکلات شاندرمن برگزار شد.

شفیعی اظهار کرد: قرار نبود خبرنگاری در این جلسه حضور داشته باشد تا اعضای شورا و شهردار بتوانند برخی مشکلات عدیده‌ای که گریبانگیر این شهر است را در فضایی خودمانی و صمیمی با نماینده محترم مطرح کنند، اما دو خبرنگار بدون هماهنگی قبلی با اعضای شورا در جلسه حاضر شدند.

 رئیس شورای اسلامی شهر شاندرمن در ادامه بیان داشت:

«بر خلاف آنچه در فضای مجازی مطرح شده است، بنده در ابتدای جلسه به دلیل عدم حضور خبرنگاران از این عزیزان عذرخواهی کرده و نسبت به حضور یک خبرنگار معترض شدم، این در حالی است که حضور این خبرنگار به خواست نماینده محترم سه شهرستان انحام شده بود و در ادامه نیز یکی از نزدیکان اسلامدوست درخواست حضور خبرنگار دیگری را مطرح کرد و خبرنگار دوم نیز در جلسه حاضر شد.»

عدم تعیین مسئول دفتر نماینده برای شهرستان ماسال از سوی اسلامدوست نیز از دیگر عجایب چند ماه ابتدایی نمایندگی وی است که مورد اعتراض اصحاب رسانه و برخی از شهروندان نیز قرار گرفته اما با واکنش درخوری از سوی اسلامدوست‌های پدر و پسر همراه نبوده است.

از سوی دیگر انتشار مطلبی وحدت‌شکن در یکی از رسانه‌های نزدیک و منتسب به اسلامدوست که این روزها نقش روابط عمومی نماینده در منطقه را بر عهده دارد مورد اعتراض بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

این رسانه با بیان این موضوع که محمدیاری نماینده سابق سه شهرستان اصالتی ماسالی داشته و نماینده فعلی اصالتی اسالمی، عدم حضور مستمر وی در ماسال و شاندرمن را منطقی و قطعی دانسته و اظهار کرده است: «مردم شهرستان ماسال باید به آن عادت کنند»

این در حالی است که به گواه اخبار رسانه‌ها و شهادت تاریخ حسن محمدیاری به عنوان یک ماسالی بدون توجه به این حواشی، بیش از ماسال در دو شهرستان رضوانشهر و تالش حضور داشته است.

متأسفانه اسلامدوست‌های پدر و پسر و نزدیکانشان در ماسال و شاندرمن تا این لحظه هیچگونه واکنشی به این ادعای کذایی و وحدت‌شکن در رسانه نزدیک به خود نیز نداشته‌اند.

بهتر است یاسر اسلامدوست در ابتدای امر و هر چه سریعتر نسبت به انتخاب و معرفی مسئول دفتر نمایندگی خود در شهرستان ماسال اقدام نموده و در تعامل خود و اطرافیانش با رسانه‌ها نیز تجدید نظر اساسی نماید.

نویسنده : سجاد رستم زاده پیرسرایی | منبع خبر : خبرتالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.