امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2595
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, اقتصادی, بهزیستی شفت, پاشکم, تاسکوه, توسه سرا, دامداری, شالما, شاندرمن, شیلات, کشاورزی, ماسال تاریخ انتشار : 28 آگوست 2024 - 22:07 | 34 بازدید
اخبار شاندرمن؛

افتتاح طرح اشتغالزایی در شاندرمن

مسئول بنیاد برکت ماسال از اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برای ۲۱۸ متقاضی در سطح شهرستان ماسال در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
افتتاح طرح اشتغالزایی در شاندرمن

به گزارش خبر تالشی؛ صبح امروز و همزمان با هفته دولت، طرح اشتغالزایی در قالب گلخانه با حضور فرماندار ماسال، عسکر اسلامدوست نماینده عالی نماینده تالش، فرمانده سپاه ناحیه ماسال، بخشداران مرکزی و شاندرمن و جمعی از مدیران شهرستان ماسال در بخش شاندرمن افتتاح شد.

این گلخانه با تسهلات اعطایی بنیاد برکت به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط زوج جوان شاندرمنی به بهره‌برداری رسیده و به صورت مستقیم برای ۴ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

عادل اکبری کارشناس – تسهیلگر امور اقتصادی و اجتماعی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آئین افتتاح این طرح با اشاره به پرداخت ۲۱۸ فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به متقاضیان بیان داشت: در سال گذشته با پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

اکبری افزود: پرداخت این تسهیلات با حمایت و همکاری فرماندار، بخشداران مرکزی و شاندرمن و دهیاران و شوراهای روستاهای هدف و در رسته های شغلی حمایت شده در بخش دامپروری، کشاورزی، صنعت، گردشگری، آبزی پروری بوده است.

عادل اکبری گفت: این تسهیلات در روستاهای شالما، تاسکوه، توسه سرا و پاشکم و حوزه شهری شاندرمن اعطا شده است که لازم به توضیح است بخش اعظم پرداخت  این تسهیلات در حوزه روستایی صورت گرفته است.

حامد گیل چالانی فرماندار ماسال نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئولان بیناد برکت در حمایت از شاتغال روستایی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سال ۱۴۰۲ در شهرستان ماسال اتفاق افتاد پرداخت تسهیلات جزء ۴ تبصره ۱۸ بوده که یکی از نهاد های متولی که در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشته بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده که فقط در حوزه تسهیلات اشتغال بنیاد برکت ۲۱۸ شغل بطور مستقیم ایجاد شده است و انشاءالله در سال ۱۴۰۳ هم امیدواریم که تسهیلات خوبی در این حوزه پرداخت گردد.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.