امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 12 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2514
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, تالش, رضوانشهر, شاندرمن, فرمانداری رضوانشهر, فرهنگی, ماسال, ویژه تاریخ انتشار : 15 آگوست 2024 - 21:44 | 26 بازدید
اخبار رضوانشهر

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در رضوانشهر

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر، حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، قاسم مصفا معاون فرهنگ و رسانه مدیرکل ارشاد اسلامی استان گیلان، غلامی رئیس اداره ارشاد رضوانشهر و جمعی از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای از شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.
برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در رضوانشهر

به گزارش خبر تالشی؛ صبح امروز و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر، حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، قاسم مصفا معاون فرهنگ و رسانه مدیرکل ارشاد اسلامی استان گیلان، غلامی رئیس اداره ارشاد رضوانشهر و جمعی از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای از شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از خیر مقدم غلامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، ویدئویی از خدمات دولت شهید رئیسی در شهرستان رضوانشهر برای حاضرین پخش شد و در ادامه سید نادر صفوی ضمن خیر مقدم  و تبریک روز خبرنگار، گزارشی از اقدامات صورت صورت گرفته در سه سال اخیر به خبرنگاران ارائه کرد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه ارائه خدمت به مردم بی منت و وظیفه ذاتی مسئولین است بیان داشت:

احداث پست برق ۶۳ به ۲۰ یکی از اقدامات بزرگ دولت شهید رئیسی برای رفع مشکل برق و جلب رضایت مردم فهیم رضوانشهر بود.

صفوی از احداث ۲ حلقه چاه آب و نصب مخرن جدید برای ذخیره سازی آب در رضوانشهر را دیگر خدمت بزرگ دولت خدمتگزار عنوان کرده و افزود: مشکل آب شرب سالم یکی از دغدغه های اصلی شهروندان رضوانشهری بود که با رایزنی های صورت گرفته دهها میلیارد تومان اعتبار برای حل اساسی این معضل اخذ شد و در حال حاضر پروژه بزرگی در سطح شهرستان در حال انجام است که انشالله با اتمام آن، آب شرب بهداشتی و سالم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر چهار بانده کردن مسیر رضوانشهر به پونل را دیگر افتخار دولت شهید رئیسی در این شهرستان برشمرد و گفت:

مسیر رضوانشهر به پونل و بالعکس به علت عرض کم و تردد زیاد از نقاط حادثه خیز منطقه بود که در حال حاضر پروژه چهار بانده کردن آن در حال انجام است.

قاسم مصفا معاون فرهنگ و رسانه مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان نیز با تبریک روز خبرنگار، اصحاب رسانه را به ثبت نام در سامانه اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخذ مجوز دعوت کرد.

مصفا با اشاره سومین حضورش در شهرستان رضوانشهر و تلاشهای غلامی رئیس اداره ارشاد این شهرستان برای حمایت از خبرنگاران گفت: اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان حامی خبرنگاران است و در همین راستا کلاسهای آموزشی سواد رسانه، عکاسی، خبرنویسی و … در شهرستان رضوانشهر برگزار خواهد کرد.

در ادامه مراسم تعدادی از خبرنگاران به بیان دغدغه های خود پرداختنه و برخی مشکلات و معضلات شهرستان را به سمع و نظر مسئولان رساندند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

نویسنده : سجاد رستم زاده پیرسرایی | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.