امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 12 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2372
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلایدر بزرگ, تالش, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 03 آگوست 2024 - 10:03 | 31 بازدید
اخبار تالش

گلایه صریح امام جمعه تالش از بازار داغ پُست فروشی و سیاه حفظِ میز

امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه این هفته با گلایه از بازار داغ پست فروشی گفت: همیشه با تغییر مدیران ارشد، شاهد تحرّکات شبانه روزی، لابی‌های چرب و چیلی، ردّ و بَدل شدنِ سکّه‌های زیرمیزی، وعده‌های جذّاب و وعیدهای خطرناک عدّه‌ای در جهت گرفتن و یا خالی کردنِ پشت یک میز هستیم.
گلایه صریح امام جمعه تالش از بازار داغ پُست فروشی و سیاه حفظِ میز

به گزارش خبر تالشی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد امام جمعه تالش در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه «پُست فروشی» و «بازار سیاه حفظِ میز» حسابی داغِ داغ است، اظهار کرد: زمانی که شایسته سالاری در اعطای پُست‌ها کنار می‌رود و رفیق سالاری، آن هم با رزومه‌سازی‌های جعلی و واهی جایگزین می‌گردد، باید منتظر مرگ جامعه‌ی نخبگانی بود.

بازار داغ پُست فروشی و سیاه حفظِ میز

امام جمعه تالش بیان کرد:

همیشه با تغییر مدیران ارشد، شاهد تحرّکات شبانه روزی، لابی‌های چرب و چیلی، ردّ و بَدل شدنِ سکّه‌های زیرمیزی، وعده‌های جذّاب و وعیدهای خطرناک عدّه‌ای در جهت گرفتن و یا خالی کردنِ پشت یک میز هستیم.

نورزاد افزود:️ در این میان دلّالهایی هستند که خوب پول به جیب می‌زنند و خوب واسطه می‌شوند برای خرید و فروش میزهایی که نتیجه‌اش میشود مدیران ضعیف و بی‌برنامه و البته وابسته و گوش به فرمانِ کسانی که برایش لابی کرده اند، و بعضاً برای رسیدن به یک پُستی کافی است تمکّن خوبی داشته و قدری شناخته شده باشی؛️و این مکتبِ نبوغ، تحوّل خواهی، نخبگی، شایستگی، قدرت و نشاط جوانی و مهارت و تجربه و درایت است که زیر پای جریانِ «حفظ میز به هرقیمتی» و بازار «مسئولیت فروشی» لگدکوب می‌شود.

امام جمعه تالش تصریح کرد: اگر برخی از مدیران عالی رتبه، فقط یک چهارم حرص و وَلَع و عطش و رایزنی و تلاشی که برای حفظ میز خودشان دارند را برای انجام وظایف اداری و قانونی خود به کار می‌بستند، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : دیار میرزا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.