امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 5 October , 2024
امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1693
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, رضوانشهر, فرمانداری رضوانشهر, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : 08 ژوئن 2024 - 23:03 | 66 بازدید
با محوریت جهاد تبیین؛

جلسه مسئولان با اصحاب رسانه در رضوانشهر برگزار شد

جلسه مسئولان با اصحاب رسانه با موضوع جهاد تبیین (مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
جلسه مسئولان با اصحاب رسانه در رضوانشهر برگزار شد

به گزارش خبر تالشی؛ جلسه مسئلان با اصحاب رسانه با موضوع جهاد تبیین (مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) و با حضور  فرماندار، امام جمعه، معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان، فرمانده سپاه ناحیه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

بهمن غلامی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای سند محکم  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
غلامی ادامه داد: انتخابات صرفا” رای دادن نیست بلکه پشتیبانی و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این مسئول گفت: جهاد تبیین رمز افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از شما عزیزان انتظار داریم نگاه ملی داشته باشید و در انتشار اخبار انصاف را مدنظر قرار دهید. چون در شهرستان رضوانشهر کارهای عمرانی بسیاری صورت گرفته است و شما رسانه ها باید این دستاورد ها را به مردم انعکاس دهید.  شما عزیزان باید امید را در دل این مردم فهیم روشن و زنده نگه دارید.

قاسم مصفا معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان نیز با بیان اهمیت رسانه ها در بحث جهاد تببین گفت:

در بسیاری از موضوعات اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت مردمی انجام شده است که انتشار اخبار آن می تواند در امیدآفرینی تاثیر به سزایی داشته باشد و این مهم به همت اهالی رسانه و شما خبرنگاران محقق می شود.

مصفا تاکید کرد:

در انتشار خبر نباید دقت را فدای سرعت کرد، چه بسا در انتشار اخبار عدم توجه به اصل صحت خبر می تواند تبعات حقوقی برای خبرنگار داشته باشد.

سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر جهاد تبیین را تکلیف همه از جمله مسئولان و اصحاب رسانه برشمارد و گفت: در این برهه نیاز است شما اصحاب رسانه در انتقال و انتشار دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف خدمت رسانی نقش فعال داشته باشید.

سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر در ادامه این نشست به بیان بخشی از اقدامات انقلابی انجام شده در شهرستان پرداخت و گفت:

زمانی در همین شهرستان در بسیاری از اوقات یک کولر را نمی توانستیم روشن کنیم اما در دولت مردمی شهید رئیسی توانستیم پست ۶۳ به ۲۰ را دایر کرده و مشکل ضعف برق را به صورت کامل مرتفع کردیم و در ادامه مقرر کردیم برای ضعف برق پره سر اقدام عاجل صورت بگیرد.

وی افزود: در حوزه ارتباطات ببینید چه تعداد دکل در مناطق مختلف شهرستان نصب شده است.

سید نادر صفوی یکی دیگر از دستاوردهای دولت مردمی شهید رئیسی در شهرستان رضوانشهر را لایروبی انهار عنوان کرده و گفت:

بالای ۵۵ تا ۶۰ کیلومتر در این شهرستان بدون هزینه ای انجام شد. در همین پونل بزرگترین سردهنه به بهره برداری رسید.

در پایان هریک از فعالین حوزه رسانه به بیان نقطه نظر و دیدگاه های خود پرداختند.

نویسنده : سجاد رستم زاده پیرسرایی | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.