امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 5 October , 2024
امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1332
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلایدر بزرگ, تالش, چوکای تالش, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 10 می 2024 - 22:40 | 70 بازدید
محکومیت قطعی چوکای تالش؛

محرومیت چوکا از جام حذفی فصل آینده و جریمه صد میلیونی

با راُی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی محروم و به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت چوکا از جام حذفی فصل آینده و جریمه صد میلیونی

به گزارش خبر تالشی؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال راُی نهایی و قطعی خود را در خصوص حواشی دیدار تیم چوکای تالش مقابل تراکتور سازی تبریز در رقابت های جام حذفی صادر کرد.

 

دیداری که در پی انتقال میزبانی چوکای تالش به ورزشگاه سیروس قایقران انزلی با اعتراض مالک باشگاه چوکا و عدم حضور این تیم در این دیدار مواجه شد .

آرای صادره به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به شرح زیر است:

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است.

با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بند‌های ۳ و ۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به

محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.