امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 5 October , 2024
امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1170
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, ایران, تالش, رضوانشهر, شاندرمن, شفت, فومن, گیلان, ماسال, ویژه تاریخ انتشار : 02 می 2024 - 21:07 | 75 بازدید
رئیس کل دادگستری استان گیلان:

باید برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری شهرستان تالش تلاش صورت گیرد

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: با توجه به افزایش میزان ورود پرونده به دادگستری شهرستان تالش، باید با راهکار مدبرانه برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری این شهرستان اقدام کرد.
باید برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری شهرستان تالش تلاش صورت گیرد

به گزارش خبر تالشی و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان تالش بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی آن شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان ضمن تشکر از زحمات قضات و کارکنان دادگستری تالش تصریح کرد:قوه قضائیه در اعتماد سازی و امیدآفرینی در جامعه نقش بسزایی دارد لذا کارکنان دستگاه قضایی باید با ارائه خدمات ارزنده در افزایش اعتماد و امید مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر نظارت و پیگیری مسئولان قضایی اظهار داشت: آمار ورودی پرونده به دادگستری شهرستان تالش افزایش چشمگیری داشته و باید با راهکار‌های سریع، قاطع، دقیق و مدبرانه و به دور از افراط و تفریط در راستای کاهش ورودی اقدام شود.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : میزان
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.