امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 5 October , 2024
امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 741
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اختصاصی, اسلایدر بزرگ, انتخابات, انتخابات تالش, تالش, تولیدی, رضوانشهر, ماسال, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 23 مارس 2024 - 20:55 | 326 بازدید
عسکر و یاسر اسلامدوست در گفتگوی ویژه با خبر تالشی:

به زودی کار ما در مجلس شروع می‌شود/ وقتی برای فکر کردن به این شایعات نداریم

یاسر و عسکر اسلامدوست در گفتگو با سردبیر پایگاه خبر تالشی انتشار شایعات اخیر درباره عدم استعفای منتخب مردم از یکی از موُسسات منتسب به بانک سپه را اقدامی غیراخلاقی در جهت وحدت شکنی و اقای یاُس و ناامیدی در مردم دانسته و تاکید کردند؛ به زودی کار ما در مجلس شروع خواهد.
به زودی کار ما در مجلس شروع می‌شود/ وقتی برای فکر کردن به این شایعات نداریم

به گزارش خبر تالشی؛ این روزها انتشار شایعاتی در فضای مجازی با موضوع عدم استعفای یاسر اسلامدوست از هیأت مدیره یکی از مؤسسات بانک سپه توسط برخی رسانه‌های منتسب به یکی از نامزدهای انتخابات اخیر، موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده و شیرینی برگزاری پرشور انتخابات را در کام مردم تلخ کرده است. 

به همین دلیل در گفتگویی با یاسر اسلامدوست از وی در مورد این شایعات پرسیدیم، بخشهایی از پاسخ منتخب مردم تالش بزرگ به شرح زیر است:

حقیقت موضوع این است که ما از اولین روزی که کار فعالیت انتخابی را شروع کردیم، بر مدار قانون جلو رفتیم و مُرّ قانون را رعایت کردیم، چه در ثبت نام، چه در مراحل انتخابات و چه انتهای آن.

یعنی هر کاری که کردیم بر مبنای قانون بوده و هیچ نگرانی‌ای هم نداریم،تمام مستندات و مدارک هم موجود است.

ولی  حالا دوستان بی اخلاقی میکنند، به قول معروف «سرش رو میزنند، تهش رو میزنند و تحویل رسانه‌ها می‌دهند تا منتشر شود.» متاسفانه برخی از رسانه‌ها خبر پراکنی می‌کنند، برخی از این رسانه‌ها بر مدار اخلاق حرکت نمی‌کنند و این خوب نیست، همه ما هم‌زبان و همشهری هستیم و نباید حلاوت حضور پرشکوه مردم و این پیروزی را در کام مردم تلخ کرد.

در این میان مردم عزیز ما هستند که دلواپسی و استرس این شایعات را باید تحمل کنند وگرنه خیال ما راحت است‌ و بدون نگرانی در حال طی کردن مراحل قانونی ورود به مجلس هستیم.

عسکر اسلامدوست نیز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تأکید بر عدم توجه مردم به این شایعات گفت:

عده‌ای عمداً با انتشار این شایعات، با روحیه و اعصاب مردم بازی می‌کنند و انگار نمی‌خواهند مردم از حلاوت و شیرینی این پیروزی که در واقع پیروزی مردم و نظام بود بهره‌مند شوند.

اسلامدوستِ پدر در پایان ضمن تبریک سال نو به مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: منتخب شما در حال انجام دیدارها و طی کردن مراحل پیش از ورود به مجلس است و به زودی به عنوان نماینده شما عزیزان رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نویسنده : ادمین | منبع خبر : خبر تالشی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.